Den viktigaste träffen för Finlands transportindustri

2023-06-19

Kuljetus 2023 Kuljetus 2023

Det viktigaste professionella evenemanget inom transportbranschen i Finland hölls i Jyväskylä, Finland den 25-27 maj 2023. Sunfab deltog tillsammans med vår certifierade distributör HAWE Finland.

En övergripande bild av transportbranschen
Kuljetus-mässan är det viktigaste eventet för yrkesverksamma inom den finska transportbranschen. Den vänder sig till entreprenörer och förare, ansvariga för logistik, spedition, lager, reservdelstjänster samt ansvariga för offentlig sektor och utbildning inom området.

Mässan arrangeras i samarbete med Bilindustriförbundet i Finland tillsammans med avdelningen Släpvagnar och påbyggnader inom Teknikindustrin i Finland. 2023 hölls mässan för fjärde gången.

Sunfab hade en del av HAWEs monter och Juha Äyräs, Sales Manager var på plats och visade Sunfabs välkända sortiment av hydrauliska pumpar och motorer.

‒ Det är alltid ett nöje att vara på Kuljetus-mässan och träffa gamla kollegor, kunder och konkurrenter. Förutom våra traditionella lösningar hade vi många diskussioner om elektrifiering och kring vår SAP Optimerad som med lägre ljudnivå är vår standard pump är lämplig just för elektrisk drift, säger Juha Äyräs, Sales Manager på Sunfab Hydraulics AB.