EIMA 2022 var den bästa någonsin

2022-12-16

EIMA International 2022 EIMA International 2022

Den 45:e upplagan av EIMA-utställningen för jordbruksmaskiner som hölls i Bologna 9-13 november 2022 avslutas med totalt hela 327 100 besökare, vilket överträffar rekordet från 2018 (317 000). Sunfabs deltagande var en framgång med många befintliga och nya kunder som besökte montern.

Fjärde deltagandet för Sunfab Italien
Detta var fjärde gången Sunfabs italienska certifierade distributör, Sunfab Srl, deltog. Det italienska teamet fick stöd på plats av Torbjörn Marander, Sales Manager från Sverige, vilket påvisade betydelsen för den italienska marknaden.

"Det var riktigt trevligt att träffa nya och befintliga kunder utan att bära en skyddsmask, detta gjorde att vi kunde fokusera mer på den mänskliga kontakten som jag tror är en bra styrka för Sunfab Italy", säger Angelo Larovere från Sunfab Srl.

"Trots att världens största utställning BAUMA i München pågick bara ett par veckor före EIMA, hade vi många besökare till vår monter. Många av dem från utlandet lockades av nyheterna inom jordbruksindustrin och av den starka italienska hydraulikmarknaden! Vi hoppas att människor och företag kommer att behålla denna positiva trend!" säger Edoardo Larovere från Sunfab Srl.

Efter denna stora framgång ser alla fram emot nästa EIMA-utställning som kommer att hållas 6-10 november 2024.